Helpdesk auttaa tietokoneongelmissa
Ammattikorkeakoulun laajennettu Helpdesk palvelee opiskelijoita ja henkilöstöä ICT-tekniikkaan liittyvissä ongelmatilanteissa.
Tehokas apu suoraan verkosta
Ensisijaisena palvelukanavana toimii sähköinen Helpdesk osoitteessa http://helpdesk.puv.fi. Ilmoitukset kirjaantuvat tietokantaan ja lähtevät samanaikaisesti sähköpostiviestinä jokaiselle tietojärjestelmätiimin työntekijälle. Tieto ongelmatilanteen korjaamisesta lähetetään sähköpostilla.
Päivystyspalvelu molemmilla kampuksilla
Helpdeskin päivystys palvelee arkisin seuraavasti:
- Raastuvankatu 29-33, klo 12.00-16.00, huone RB111
- Wolffintie 30, klo 8.00-12.00, huone WA128
Lisäksi käytettävissä on puhelinpäivystys klo 8.00-16.00 numerossa 06 326 3377. Vahtimestari vastaa puhelimeen iltaisin viikonloppuna sekä hälyttää lisäapua tarvittaessa.
Mihin ongelmiin apua?
Helpdesk palvelee seuraavissa ongelmatilanteissa:
- Perustietotekniikan työasemien, palvelimien ja verkkojen toimivuus
- Ohjelmistojen ja opetusluokkien toimivuus
Helpdeskin toimenkuvaan eivät kuulu:
- Sovellusohjelmistojen käytön opettaminen
- Opiskelijoiden ja henkilökunnan kotikoneiden ylläpito