- Opit tunnistamaan ja välttämään yleisimmät palaverien sudenkuopat
- Saat konkreettisia työkaluja ja vinkkejä tuottavampien ja innostavampien palavereiden järjestämiseen sekä osallistumiseen
- Webinaarin lisäksi voimme suunnitella teille sopivan osallistavan työpajan konkreettisten muutosten varmistamiseksi
- Asiantunteva puhuja, joka on saanut erinomaista palautetta tästäkin webinaarista
Tehokkaat ja innostavat palaverit
Ovatko tiimisi palaverit ponnettomia yksinpuheluita tai vievätkö ne enemmän aikaa kuin tuottavat tuloksia? Tervetuloa webinaariimme, jossa opit, miten palavereista saa laadukkaita ja osallistujia motivoivia. Voitte tulla Suomen kauneimmalle kampukselle tai osallistua etänä.
Hyödyt
Kenelle
Tämä webinaari on suunnattu lähijohtajille, johtajille ja asiantuntijoille, jotka järjestävät palavereita ja osallistuvat niihin. Tarjoamme käytännön ratkaisuja, joilla parannatte tiiminne kokouskäytäntöjä ja tuloksia.
Sisältö
Palaverikäytäntöjen kehittäminen
- Tunnistetaan ja korjataan yleisimmät huonot palaverikäytännöt
- Kehitetään osallistumista ja johtamistapoja
Yleiset sudenkuopat ja palaverikulttuurin arviointi
- Tyypillisiä ongelmia: huono valmistautuminen, epäselvät tavoitteet, multitasking
- Miten voimme parantaa työyhteisön palaverikulttuuria?
Hyvät käytännöt ja ratkaisut
- Selkeät tavoitteet, agendat ja palaverin lopetus
- Roolit: kutsujan ja osallistujan vastuut
- Digityökalut ja jatkuva kehittäminen
Hinta: määräytyy koulutuksen laajuuden ja osallistujamäärän mukaan
Maksu- ja peruutusehdot
- Jos peruuntuminen tapahtuu sopimuksen kirjoittamisen jälkeen, ja viikkoa ennen koulutuksen alkua perimme 50 % koulutuksen hinnasta.
- Mikäli varattu koulutuspaikka perutaan koulutuspäivänä tai osallistuja ei saavu koulutukseen, perimme koko koulutuksen hinnan kokonaisuudessaan.
- Esteen sattuessa osallistujan voi vaihtaa, ilmoittamalla sähköpostiosoitteeseen yrityspalvelut@vamk.fi
- Laskutus tapahtuu koulutuksen alkamisen jälkeen. Lasku toimitetaan sähköpostitse, mikäli maksajana on hakija itse. Työnantajan tai muun organisaation toimiessa maksajana lasku toimitetaan ensisijaisesti verkkolaskuna.
Ota yhteyttä
– Keskustellaan tarpeistanne ja siitä kuinka voimme auttaa!