- Onnistunut digimarkkinointi lisää näkyvyyttä, kasvattaa asiakasvirtaa, parantaa asiakassitoutumista ja myyntiä, sekä tarjoaa mitattavia tuloksia ja tehokkuutta markkinointipanostuksille.
Strateginen digimarkkinointi
Koulutuksen tarkoituksena on antaa työkaluja ja konkretiaa digimarkkinointiin koko konsernissa. Kartoittaa henkilöt, jotka toteuttavat digimarkkinointia omassa työssään, antaa käytännön työkaluja näille digimarkkinointia tekeville henkilöille sekä varmistaa digimarkkinoinnin strategisuus ja yhdenmukaisuus.
Hyödyt
Kenelle
- Strategisen digimarkkinoinnin tehostamisesta hyötyvät yritysten omistajat, markkinointipäälliköt, ja kaikki jotka haluavat tehostaa digitaalista läsnäoloaan ja saavuttaa parempia liiketoiminnan tuloksia.
Sisältö:
- Johdatus strategiseen ajatteluun digimarkkinoinnin parissa työskenteleville ja yrityksen strategia digimarkkinoinnissa
- Puheenvuoro yrityksen edustajalta
- Yrityksen digimarkkinoinnin kohderyhmät
- Vuosikellon suunnittelu: Mitä postauksia julkaistaan, mihin kanaviin ja ajatus. Konsernin yhteisen vuosikellon laatiminen
- Työvälineet: Canva
- Strategisten tavoitteiden mukaisista somepostausten aiheista
- Yhteenveto- ja eväät tulevaan toteutukseen.
Toteutustapa
- Yritys- tai yksikkökohtainen toteutus
- tai yritysryhmä (1-4 yritystä yhdessä)
- Vaasan Ammattikorkeakoulun tiloissa tai asiakkaan tiloissa
Aikataulu
Koulutuksen ajankohta sovitaan tilaajan tarpeen mukaan
Kouluttajat
Kouluttajina toimivat VAMK:in liiketalouden lehtorit
Hinta
Räätälöidään sisällön, laajuuden ja osallistujamäärän mukaan
Ota yhteyttä
– Keskustellaan tarpeistanne ja siitä kuinka voimme auttaa!
Sari Saarikoski
Asiakkuusvastaava, liiketalous
sari.saarikoski@vamk.fi
+358 207 663 643