- Raportointi ja viestintä tuo omavalvonnan näkyväksi
- Koko henkilöstön sitouttaminen omavalvontasuunnitelman mukaiseen toimintaan konkretisoituu
- Palveluntuottaja osaa tuottaa ja ylläpitää tarvittavat dokumentit päivittäistä toimintaa ja kertomuksia varten.
- Lisätä osaamista riskinhallinnan näkökulmasta- ennakointi.
- Asiakas- ja potilaturvallisuus keskiössä.
Omavalvonta sosiaali- ja terveydenhuolto-alan yrityksissä
Omavalvonta on tärkeä palveluntuottajan työkalu, joka osaltaan parantaa palvelujen laatua ja asiakasturvallisuutta päivittäisessä työssä. Omavalvontasuunnitelma on julkisesti nähtävillä ja sitä tulee noudattaa koko henkilöstön toimesta. AVI:lta hyvinvointialueille siirtynyt omavalvontatyö on nyt aiempaa enemmän myös yritysten ja sen koko henkilöstön omalla vastuulla. Oletteko valmiita liittymään mukaan tähän kehitystyöhön?
Koulutuksen kesto: 2-3 päivää
Toteutustapa: yrityskohtainen toteutus
Hinta: pyydä tarjous henkilökunnallesi
Pyydä tarjous
Sari Saarikoski
Asiakkuusvastaava, liiketalous
sari.saarikoski@vamk.fi
+358 50 4752810
Hyödyt
Kenelle
- Sosiaali- ja terveydenhuolto-alan yritykset, joita omavalvonta lakisääteisesti koskee.
Sisältö
Koulutuksessa käydään läpi seuraavat asiat:
- Katsaus yrityksen omavalvonnan nykytilanteeseen, 0,5 pv
- Omavalvonnan perusteet, 0,5 pv
- Omavalvontaan liittyvä keskeinen lainsäädäntö, 1 pv
- Yksikön/yrityksen koko henkilöstön sitouttaminen omavalvontaan, 0,5 pv
- Omavalvontasuunnitelma omavalvonnan työkaluna 0,5 pv
Toteutustapa
- Yritys tai yritysryhmä kohtainen toteutus.
- Yrityksen omassa tai VAMK:n tilassa.
Maksu- ja peruutusehdot
- Jos peruuntuminen tapahtuu sopimuksen kirjoittamisen jälkeen, ja viikkoa ennen koulutuksen alkua perimme 50 % koulutuksen hinnasta.
- Mikäli varattu koulutuspaikka perutaan koulutuspäivänä tai osallistuja ei saavu koulutukseen, perimme koko koulutuksen hinnan kokonaisuudessaan.
- Esteen sattuessa osallistujan voi vaihtaa, ilmoittamalla sähköpostiosoitteeseen yrityspalvelut@vamk.fi
- Laskutus tapahtuu koulutuksen alkamisen jälkeen. Lasku toimitetaan sähköpostitse, mikäli maksajana on hakija itse. Työnantajan tai muun organisaation toimiessa maksajana lasku toimitetaan ensisijaisesti verkkolaskuna.
Ota yhteyttä
– Keskustellaan tarpeistanne ja siitä kuinka voimme auttaa!
Sari Saarikoski
Asiakkuusvastaava, liiketalous
sari.saarikoski@vamk.fi
+358 207 663 643
Jenna Puska
Palveluliiketoiminnan päällikkö
jenna.puska@vamk.fi
+358 50 472 4330