- Opit tunnistamaan kohderyhmän, 20-30 vuotiaiden kuluttaja-asiakkaiden ostopäätösprosessin valintakriteerit oman hyödykkeen näkökulmasta.
- Saat työkaluja kyseisen kohderyhmän suosimien sosiaalisen median kanavien tunnistamiseen ja parhaat keinot tavoittaa kohderyhmä näissä markkinointikanavissa.
- Saat konkreettisen suunnitelman ja toteutuksen liidien hankintatilaisuudesta.
Myyntiprosessin analyysi ja tehostaminen
Haluatko tunnistaa nykyisen myyntiprosessisi kehittämistarpeet? Kokonaisuus sisältää toimeksiantajan kohderyhmäanalyysin 20-30 vuotiaiden kuluttaja-asiakkaiden osalta sekä myyntiprosessin analyysin sosiaalisen median hyödyntämisen näkökulmasta. Mukana myös Konkreettisen myynti-liidien hankintatilaisuuden suunnittelu ja toteutus.
Toteutustapa: yrityskohtainen toteutus
Hinta: muodostuu sisällön – ja laajuuden mukaan
Pyydä tarjous!
Sari Saarikoski
Asiakkuusvastaava, liiketalous
sari.saarikoski@vamk.fi
+358 50 4752810
Hyödyt
Kenelle
- Pk-yritykset, jotka kohdistavat tarjoomansa kuluttajamarkkinoille 20-30-vuotiaille.
Sisältö
Opiskelijatoimeksianto sisältää seuraavat asiat:
- Kuluttajasegmentin eli 20-30-vuotiaiden ostokäyttäytymisen analyysi.
- Myyntiprosessin määrittäminen ja analyysi.
- Tehokkaan myyntiprosessin elementit.
- Kohderyhmän tavoittaminen sosiaalista mediaa hyödyntäen.
- Promotilaisuuden suunnittelu ja toteutus myynti-liidien hankkimiseksi opiskelijatoimeksiantona.
- Tulosten raportointi ja esitys toimeksiantajalle.
Toteutustapa
- Opiskelijatoimeksianto. Yrityskohtainen toteutus kurssitoimeksiantona liiketalouden 1. vuoden opiskelijoiden Sales Management- kurssiin (5op) liittyen.
Kouluttajat
Ota yhteyttä
– Keskustellaan tarpeistanne ja siitä kuinka voimme auttaa!
Sari Saarikoski
Asiakkuusvastaava, liiketalous
sari.saarikoski@vamk.fi
+358 207 663 643
Jenna Puska
Palveluliiketoiminnan päällikkö
jenna.puska@vamk.fi
+358 50 472 4330