- Oman ammattitaidon kehittäminen – opit uusia taitoja ja menetelmiä markkinointitutkimukseen.
- Paremmat päätökset – saat tietoa ja työkaluja informoitujen liiketoimintapäätösten tekemiseen.
- Markkinatietoisuus – opit ymmärtämään markkinoita ja kuluttajakäyttäytymistä syvällisemmin.
- Verkostoituminen – voit tavata muita markkinointialan ammattilaisia ja opiskelijoita ja laajentaa verkostojasi.
- Kilpailuetu – erotut kilpailijoista ja edistät uraasi tai yritystoimintaasi markkinointitutkimuksen osaamisella.
Markkinointitutkimus – Tavoittavatko markkinointitoimenpiteesi kohdeyleisön?
Haluatko oppia luomaan ammattimaisen markkinointitutkimuksen ja tehdä informoituneita päätöksiä yrityksesi tulevaisuudesta? Markkinointitoimenpiteet ovat keskeisessä roolissa yrityksen tuotteiden ja palveluiden myynnissä. Markkinatietoisuus ja markkinointitutkimus toimivat pohjana tulevien markkinointitoimenpiteiden suunnittelussa.
Koulutuksen kesto: 3- 4 päivää
Toteutustapa: yrityskohtainen toteutus
Hinta: muodostuu sisällön – ja laajuuden mukaan
Pyydä tarjous!
Sari Saarikoski
Asiakkuusvastaava, liiketalous
sari.saarikoski@vamk.fi
+358 50 4752810
Hyödyt
Kenelle
- Yrittäjät, joilla on tarve omaehtoisesti kehittää liiketoimintaa.
- Yrittäjäryhmät.
Sisältö
Koulutuksessa käydään läpi seuraavat asiat:
- Markkinointitutkimuksen perusteet ja kuinka markkinointitutkimus käytännössä toteutetaan.
- Tutkimussuunnittelu ja tutkimusstrategia sekä tutkimuskysymykset.
- Datan keruu ja analysointi sekä mitä työkaluja tutkimuksen toteutukseen tarvitaan.
- Raportointi ja tulosten hyödyntäminen eli mitä tulokset kertovat.
Toteutustapa
- Itsenäinen työskentely tai ryhmätyöskentely.
Arvosteluasteikko
- Hyväksytty/hylätty.
- Arviointimenetelminä tehtävät.
Kouluttajat
Ota yhteyttä
– Keskustellaan tarpeistanne ja siitä kuinka voimme auttaa!
Sari Saarikoski
Asiakkuusvastaava, liiketalous
sari.saarikoski@vamk.fi
+358 207 663 643
Jenna Puska
Palveluliiketoiminnan päällikkö
jenna.puska@vamk.fi
+358 50 472 4330