- Saat selville asiakkaiden asiakastyytyväisyyden tason.
- Tunnistat tarjooman vahvat asiakastyytyväisyystekijät sekä kehittämisen alueet.
- Opit tunnistamaan yrityksesi menestystekijöitä kilpailijoihin nähden.
- Tunnistat yrityksesi kriittisiä menestystekijöitä kilpailuasemasi vahvistamiseksi.
Kuluttaja-asiakkaan ostokäyttäytymisen ja asiakastyytyväisyyden analyysi
Ovatko asiakkaasi tyytyväisiä tuotteisiisi tai palveluihisi? Tarvitsetko apua asiakkaiden kulutuskäyttäytymisen ymmärtämiseksi? Opiskelijatoimeksiantona toteutettavan sähköisen kuluttajakyselyn avulla pääset helposti analysoimaan asiakkaidesi kuluttajakäyttäytymistä ja asiakastyytyväisyyttä. Opiskelijoiden suorittaman SWOT-analyysin kautta saat kokonaiskuvan asiakkaan tyytyväisyydestä tuotteitasi tai palveluitasi kohtaan.
Toteutustapa: yrityskohtainen toteutus
Hinta: muodostuu sisällön – ja laajuuden mukaan
Pyydä tarjous!
Sari Saarikoski
Asiakkuusvastaava, liiketalous
sari.saarikoski@vamk.fi
+358 50 4752810
Hyödyt
Kenelle
- Pk-yritykset, jotka kohdistavat tarjoomansa kuluttajamarkkinoille.
Sisältö
Opiskelijatoimeksianto sisältää seuraavat asiat:
- Kuluttajasegmenttien määrittäminen ja kuvaaminen.
- Asiakaskyselyn suunnittelu ja toteutus.
- Tulosten kvantitatiivinen analyysi MC-FORMS-analyysityökaluja hyödyntäen.
- Tulosten raportointi ja esitys toimeksiantajalle.
Toteutustapa
- Opiskelijatoimeksianto. Yrityskohtainen toteutus kurssitoimeksiantona liiketalouden tradenomiopintojen 2. vuoden markkinoinnin suuntautumisen opiskelijoiden Kuluttaja ja ostokäyttäytyminen -kurssiin (5op) liittyen.
Kouluttajat
Ota yhteyttä
– Keskustellaan tarpeistanne ja siitä kuinka voimme auttaa!
Sari Saarikoski
Asiakkuusvastaava, liiketalous
sari.saarikoski@vamk.fi
+358 207 663 643
Jenna Puska
Palveluliiketoiminnan päällikkö
jenna.puska@vamk.fi
+358 50 472 4330