Tervetuloa mukaan opintojaksolle.
Tällä opintojaksolla opiskelija oppii suunnittelemaan ja toteuttamaan markkinoinnin toimenpiteitä terveys- ja hyvinvointialalle digitaalisia markkinointiviestintäkeinoja hyödyntäen. Opintojakso kattaa nykytila-analyysin ja segmentoinnin, ydinstrategian ja keihäänkärkituotteen määrittelyn sekä markkinoinnin kilpailukeinot (4P-mallin) erityisesti sosiaalisen median markkinoinnin näkökulmasta. Suoritettuaan opintojakson opiskelijat ovat valmiita toteuttamaan tehokkaita ja tuloksellisia digitaalisen markkinoinnin kampanjoita.
Hyödyt
- Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa soveltaa markkinoinnin suunnittelun ja strategisten toimenpiteiden komponentit osaksi menestyksekästä markkinointisuunnitelmaa.
Kohderyhmä
- Hyvinvointialan toimijoille (YAMK-taso)
Voit ilmoittautua tälle opintojaksolle avoimessa AMK:ssa suoraan tältä tuotekortilta.
Jos haluat suorittaa 30 opintopisteen Sote-alan esihenkilötyön osaamiskokonaisuuden,
Sisältö
- Opiskelija suunnittelee ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä terveyden ja hyvinvointialan toimintoon digitaalisia markkinointiviestintäkeinoja soveltamalla.
- Opintojakso on jaettu kolmeen moduuliin: 1) nykytila-analyysi ja segmentointi 2) ydinstrategia ja keihäänkärkituote 3) markkinoinnin kilpailukeinot eli 4P-malli, pääpaino sosiaalisen median markkinoinnissa.
Opintojakson suoritettuaan henkilö osaa
- Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa soveltaa markkinoinnin suunnittelun ja strategisten toimenpiteiden komponentit osaksi menestyksekästä markkinointisuunnitelmaa.
- Opiskelija kykenee arvioimaan omia vahvuuksiaan ja kehityskohteitaan ja osaa toimia verkossa vuorovaikutteisesti.
- Opiskelija hallitsee suomen kielen kirjoitustaidon ja osaa ilmaista itseään selkeästi ja ammattimaisesti.
- Opiskelija osaa tuottaa laadukkaita kirjallisia raportteja.
Opetusmuoto- ja menetelmät
- Verkkoluennot reaaliaikaisesti seurattavina
- Ryhmätyöt verkko-opetuksena
- Vertaisoppiminen verkko-opetuksessa
- Tiimityöskentely harjoitusten yhteydessä
- Tiimityöskentely harjoitusten parissa
- Viikkotehtävien ratkaisu itsenäisesti tai ryhmässä
- Virtuaaliset vierailut verkko-opetuksessa
- Verkkokeskustelut aihepiirin ympärillä
- Ryhmäprojektit
- Opiskelijan laatima portfolio oppimisestaan
- Joustava verkkotentti (Moodle, EXAM)
Opiskelumateriaali
- Opiskelijan itse lainaama/ostama teos
- Verkosta löytyvä materiaali (artikkelit, teokset)
- Komulainen, M. (2023). Menesty Digimarkkinoilla. Kauppakamari. ekirja.
Arviointi
- Numeerinen 0-5
Aikataulu ja paikka
- Aikataulu tarkentuu myöhemmin
- arkipäivisin (ma-pe klo 8:00-16:00 välillä)
- arki-iltaisin (ma-to klo 16:00 jälkeen)
Lisätietoa opintojaksosta
Jos sinulla on kysyttävää opiskelijatunnuksista, maksuista tai peruutusehdoista ole yhteydessä avoin@vamk.fi
Pidätämme oikeuden muutoksiin.
Digitalisaatio ja markkinointi
0,00 €
5 op |