Haluatko kehittyä markkinoinnin alalla ja saada valmiudet menestyksekkääseen asiakassuhdemarkkinointiin? Markkinoinnin perusteet -opintojakso varustaa sinut luovilla ja tuloksellisilla taidoilla yritysten ja yhteisöjen markkinointiympäristössä. Opintojakson avulla kehität taitosi luoda toimiva liikeidea ja toteuttaa sitä hyödyntämällä markkinoinnin peruskilpailukeinoja.
Hyödyt
Saat valmiudet toteuttaa luovasti ja tuloksellisesti asiakassuhdemarkkinointia yrityksissä ja yhteisöissä. Osaat laatia toimivan liikeidean ja toteuttaa sitä markkinoinnin peruskilpailukeinoja hyödyntäen.
Sinulle, joka
Olet kiinnostunut tutustumaan markkinoinnin peruskäsitteisiin ja/tai opiskelet markkinointia. Tämä opintojakso soveltuu kaikille aiheesta kiinnostuneille.
Sisältö
- Markkinoinnin käsite
- Markkinoinnin toimintaympäristö
- Kuluttajakäyttäytyminen ja segmentointi
- Markkinoinnin kilpailukeinot
- Liikeidean rakentaminen
Opetusmuoto ja -menetelmät
- Verkon kautta tapahtuva opetus. Läsnäolo suotavaa
- Projektityötiimit
- Projektiraportointi
- Esitystentti
Opiskelumateriaali
- Blythe, Jim 2010. CIM Coursebook. Marketing Essentials. The Chartered Institute of Marketing CIM. Taylor and Francis.
Arviointi
- Numeerinen arviointi
Aikataulu ja paikka
- Verkko-opetusta aikataulun mukaisesti maanantai-iltaisin 16.9-18.11 välillä (ei joka viikko).
Lisätietoja opintojaksosta
Pidätämme oikeudet muutoksiin.
Jos sinulla on kysyttävää opiskelijatunnuksista, maksuista tai peruutusehdoista ole yhteydessä avoin@vamk.fi
Markkinoinnin perusteet
0,00 €
5 op |