Hyödyt
Ymmärrät, mistä haastavat asiakastilanteet saavat alkunsa, ja miten vuorovaikutusta voi ohjata omalla toiminnalla rakentavampaan suuntaan. Opintojakson jälkeen osaat varautua haastaviin tilanteisiin ennalta, ja huolehtia myös oman kuormittumisesi purkamisesta.
Kohderyhmä
Tämä opintojakso on suunnattu kaikille, joiden työhön sisältyy asiakaspalvelua, ja jotka haluavat parantaa valmiuttaan kohdata haastavia asiakastilanteita sekä oppia keinoja palautumaan niistä.
Sisältö
Opintojakson suoritettuasi:
- osaat tunnistaa omat ajattelu- ja toimintamallit haastavassa asiakastilanteessa
- ymmärrät mistä syistä haastavat tilanteet syntyvät, ja miten niissä kannattaa toimia
- saat keinot hallita vaikeiden tilanteiden etenemistä
- osaat varautua tilanteisiin ennalta
- omaat työkalut kuormittavista tilanteista palautumiseen
Opintojakson keskeisiä teemoja ovat:
- Haastavien asiakastilanteiden syntyminen
- Erilaiset vuorovaikutustyylit
- Haastavan tilanteen kohtaaminen, keinoja selviytymiseen
- Uhkaavat tilanteet, aggressiiviset ihmiset
- Ohjelmointi
- Haastavasta asiakastilanteesta palautuminen
Opetusmuoto- ja menetelmät
- Tallenteina katsottavat verkkoluennot
- Harjoitukset itsenäisesti suoritettavina
Opiskelumateriaali
- Verkosta löytyvä materiaali
Arviointi
- Hyväksytty / Hylätty
- Opintojakso hyväksytään, kun osallistuja palauttaa koulutuksessa annetut tehtävät määräaikaan mennessä.
Aikataulu ja paikka
- Itsenäisesti suoritettavat verkko-opinnot 1.3.-31.5.2024 välisenä aikana
Lisätietoja opintojaksosta
Agata Makowiecka
Puhelin: +358405781005
sähköposti: agata@mielentaydelta.fi
Jos sinulla on kysyttävää opiskelijatunnuksista, maksuista tai peruutusehdoista ole yhteydessä avoin@vamk.fi
Pidätämme oikeudet muutoksiin.
Agata Makowiecka
P.: +358405781005
sähköposti: agata@mielentaydelta.fi
Olen ratkaisukeskeinen työnohjaaja (STOry) sekä LUONTAISET TAIPUMUKSET™ -valmentaja. Alkuperäiseltä koulutustaustaltani olen eläinlääkäri, ja toiminut työssä hyvin laajasti eri alueilla: praktiikassa, opetuksessa, lääketeollisuudessa, markkinoinnissa sekä yrittäjänä.
Tätä nykyä työni koostuu työnohjaajana, kouluttajana, luennoitsijana ja valmentajana toimimisesta. Paremman ja toimivamman vuorovaikutuksen luominen on iso osa työtäni.
Vuorovaikutus on varmasti yksi vaikeimmista työelämän taidoista ja haluankin auttaa omalta osaltani ja omalla työlläni ihmisiä ymmärtämään toisiaan paremmin. Voit lukea minusta lisää www.mielentaydelta.fi tai verkostoitumalla kanssani LinkedInissä.
Haastavien asiakastilanteiden kohtaaminen
0,00 €
1 op |